Breloki reklamowe na każdą okazję

Breloki reklamowe
Breloki reklamowe

Breloczki promocyjne sprawdzają się w zasadzie przy każdej okazji. Można je stosować w stosunku do prawie każdej grupy potencjalnych klientów a także partnerów biznesowych. W zależności od rodzaju profilu firmy, można wykorzystać breloki w odpowiednim wzornictwie nawiązujące do konkretnej branży. Można również wybrać rodzaj dodatkowej funkcji breloczka, który będzie zwiększał możliwości jego zastosowania, a tym samym zwiększał szansę na odpowiedni przekaz reklamowy przedmiotowego gadżetu. O tym, jak wykorzystać wspomniane breloczki, przeczytaj poniżej.

Breloki dla kobiet, breloki dla mężczyzn

Jedną z kategorii różnicowania gadżetów wykorzystywanych w prowadzonych kampaniach reklamowych, jest dostosowanie ich do odpowiednich grup społecznych. Najbardziej oczywistym jest podział ze względu na płeć. W tym przypadku należy zastosować inne gadżety w stosunku do kobiet i inne w stosunku do mężczyzn. Przykładowe breloki reklamowe, których przekaz promocyjny ma dotrzeć do świadomości mężczyzn powinny być dostosowane do ich zainteresowań, pasji, wykonywanego zawodu i innych czynników charakteryzujących konkretnego odbiorcę. Mogą to być breloki z funkcją małej latarki, z niewielkim śrubokrętem, scyzorykiem, zegarkiem lub kompasem.

W przypadku kobiet, bardziej sprawdzą się breloki reklamowe z małym długopisem, żetonem do sklepowego wózka, w kształcie szminki lub ozdabiane kryształkami.

Breloczki stosowane podczas imprez masowych

W ostatnich latach wyjątkowo popularne są kampanie reklamowe prowadzone w trakcie imprez masowych, uroczystości lokalnych, pikników, festynów oraz zawodów sportowych. W takich okolicznościach przedmiotowe Breloki reklamowe mogą być wyjątkowo skutecznym gadżetem. W tym wypadku powinny one również nawiązywać do konkretnej okazji, a także do profilu firmy. Nie tylko wyraźny przekaz reklamowy nadrukowany na breloczku, ale również jego wzór może stanowić dobrą podstawę do przeprowadzenia wyjątkowo skutecznej akcji promocyjnej. Sprawdzą się tu na przykład breloczki w formie piłki rozdawane podczas meczu, które są wyjątkowo atrakcyjne dla wszystkich kibiców.